Jak kupić młynek?
Jak zamówić młynek?
Sposoby zapłaty
Dostawa - termin i zasady
Zwrot produktu
Gwarancja i serwis
Jak zamówić młynek?
Jeżeli wybrałeś już odpowiedni młynek do zboża i chcesz go zamówić masz do dyspozycji 3 sposoby:
Jak zamówić przez stronę www.mlynkidozboza.pl:
Jak to zrobić?
-
1 Krok Kliknij przycisk „Kupuję” znajdujący się na podstronie z opisem wybranego młynka (po lewo, zaraz pod ceną). Zostaniesz automatycznie przekierowany do formularza składania zamówienia.
-
2 Krok Sprawdź czy w zamówieniu widnieje nazwa młynka, który chcesz zamówić i właściwa cena. Jeżeli tak kliknij przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. (Jeżeli chcesz dodać inne produkty kliknij przycisk „dodaj kolejny produkt”).
-
3 Krok Zaznacz sposób w jaki chcesz zapłacić za zamówiony młynek oraz zaznacz wybrany sposób dostawy. Kliknij: „dane do faktury i wysyłki”.
-
4 Krok Podaj dane osoby zamawiającej do faktury oraz adres do wysyłki młynki. Kliknij: „podsumowanie”
-
5 Krok Sprawdź poprawność wszystkich danych i jeśli się zgadzają kliknij: „wysłać zamówienie” (Najpierw zaznacz czy zgadzasz się z regulaminem sklepu. Jest to warunek konieczny do złożenia zamówienia.)
-
6 Krok Zaraz po wysłaniu zamówienia otrzymasz jego emailowe potwierdzenie.
-
7 Krok W potwierdzeniu (oraz poniżej) znajdziesz opisane dalsze informacje odnośnie sposobu zapłaty oraz terminu otrzymania zamówionego młynka.
Jak zamówić przez email:
Jak to zrobić?
1 Krok Napisz do nas email na adres: pl__at__eujuicers.com zawierający:
-
Nazwę młynka, który chcesz zamówić,
-
Preferowaną metodę zapłaty,
-
Dane adresowe do faktury i wysyłki,
-
Numeru telefonu (do kontaktu dla kuriera),
2 Krok Niezwłocznie po otrzymaniu Twojego zamówienia, wyślemy Ci email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i dalszymi informacjami odnośnie sposobu zapłaty oraz terminu otrzymania zamówionego młynka.
Zakup na miejscu, w naszym sklepie stacjonarnym:
Zapraszamy do naszego sklepu w Łodzi, gdzie możesz obejrzeć, a nawet bez problemu wypróbować każdy młynek do zboża. Możesz też na miejscu dokonać zakupu wybranego młynka lub akcesoriów.
Adres sklepu: Natulux, ul. Wersalska 47/75 budynek TeoPark, klatka 6, piętro I, 91-203 Łódź.
Godziny pracy: 9.00 – 15.00 (porady telefoniczne do godz. 18)
Uprzejmie informujemy, że w naszym sklepie stacjonarnym można płacić kartą płatniczą (posiadamy terminal) lub gotówką.
Mapę i wskazówki dojazdu do naszego sklepu znajdziesz w dziale: o nas.
Sposoby płatności
Oferujemy następujące metody płatności:
Gotówką do rąk kuriera:
Inaczej „za pobraniem”, w momencie doręczenia przesyłki. Bez żadnej dopłaty.
Przedpłata na nasze konto:
Przelew na kwotę widoczną w zamówieniu należy wykonać na podane poniżej konto naszej firmy:
mBank nr konta: 64 1140 2004 0000 3902 5903 1353
Natulux Sławomir Słowiński ul.Wersalska 47/75, 91-203 Łódź.
W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko Klienta, nazwę zamawianego młynka oraz numer zamówienia (jeżeli go posiadasz).
Kredyt za pośrednictwem banku Santander:
Gotówką lub kartą płatniczą na miejscu w naszym sklepie:
W naszym sklepie w Łodzi możesz obejrzeć, wypróbować a także kupić dowolny młynek do zboża lub akcesoria z naszej oferty.
Uprzejmie informujemy, że w naszym sklepie stacjonarnym można płacić kartą płatniczą lub gotówką.
Adres naszego sklepu:
Natulux, ul. Wersalska 47/75 klatka 6, piętro I, 91-203 Łódź.
Zapraszamy w godzinach: 8.30 – 16.00 (porady telefoniczne do godz. 18)
Mapę i wskazówki dojazdu z najdziesz w dziale: „o nas".
Informujemy, że do każdej transakcji każdorazowo wystawiamy fakturę VAT na dane podane w zamówieniu.
Dostawa
Termin dostawy
Termin dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od metody płatności, którą wybrał Klient.
-
Zamówienia z metodą płatności „gotówką do rąk kuriera”
Wszystkie zamówienia złożone do godz.15:00, wysyłane są w tym samym dniu roboczym, natomiast zamówienia złożone po godzinie 15:00 wysyłane są następnego dnia roboczego. Dostawa do Klienta następuje w ciągu 1 doby od dnia wysyłki.
-
Zamówienia płatne przelewem
Wysyłka produktu zależna jest od terminu w jakim otrzymamy wpłatę od Klienta. Jeżeli wpłata dotrze do nas do godziny 15:00 dnia roboczego, to wysyłka towaru z naszego sklepu nastąpi w tym samym dniu. Jeżeli wpłata dotrze po godz. 15:00 wówczas wysyłka „przesunie się” na drugi dzień roboczy. Dostawa do Klienta następuje w ciągu 1 doby od dnia wysyłki.
-
Zamówienia na kredyt – Bank Santander
Termin wysyłki zależy od momentu otrzymania przez nas powiadomienia z firmy Santander o przyznaniu kredytu dla Klient i zatwierdzeniu umowy. Jeżeli potwierdzenie to otrzymamy w dniu roboczym do godz. 15:00 to zamówiony produkt wyślemy jeszcze tego samego dnia. Jeżeli potwierdzenie dotrze do nas po godzinie 15:00, wówczas wysyłka produktu nastąpi kolejnego dnia roboczego. Dostawa do Klienta następuje w ciągu 1 doby od dnia wysyłki.
-
Brak towaru
Jeżeli zamówiony przez Klienta produkt okaże się chwilowo wysprzedany i nie będziemy mogli zrealizować zamówienia, wówczas Klient zostanie przez nas niezwłocznie powiadomiony. Otrzyma od nas informacje co do przewidywanego terminu dostawy towaru i będzie mógł zdecydować czy chce poczekać na produkt czy też zrezygnować i anulować zamówienie.
Zasady dostawy
Młynki wysyłamy w każdy zakątek Polski za pośrednictwem firm kurierskich - UPS oraz DPD cenionych za jakość swoich usług i terminowość dostaw.
Standardowo kurierzy dostarczają przesyłki zwykle w godzinach 8:00 - 16:00.
W przypadku zamówionych produktów, których łączna wartość przekracza wartość 500zł, koszty dostawy towarów zamówionych przez Klienta do miejsca przez niego wskazanego na terenie Polski pokrywa w całości Sprzedawca.
-
Jeżeli nie ma Cię w domu w czasie dostawy?
Standardowo kurier podejmuje maksymalnie do trzech prób doręczenia. Oznacza to, że jeżeli nie będzie Cię w domu podczas pierwszej próby doręczenia, kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę także następnego dnia roboczego. Jeżeli będziesz nieobecny również za drugim razem, wówczas kurier zostawi awizo, z informację gdzie możesz odebrać przesyłkę w ciągu kilku najbliższych dni.
-
Odbiór osobisty
Jeżeli jesteś z Łodzi lub okolic i masz chęć odwiedzić nasz sklep – serdecznie zapraszamy. Możesz kupić młynek na miejscu lub złożyć zamówienie prze internet i odebrać je osobiście w naszym sklepie. Adres sklepu:
Natulux ul. Wersalska 47/75 (klatka 6, piętro 1).
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00
(kontakt telefoniczny do godz. 18:00).
Dokładny adres naszego sklepu oraz wskazówki dojazdu znajdziesz w dziale „o nas”.
Możliwość zwrotu towaru do 14-dni
Jak stanowi ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów… z dn. 2 marca 2000r., przysługuje Ci prawo zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyn, w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Aby skorzystać z tego prawa i odstąpić od umowy sprzedaży należy poinformować nas piśmie o chęci odstąpienia wysyłając do nas „oświadczenie o odstąpieniu od umowy”. Wzór oświadczenia, który możesz wypełnić o odesłać do nas, znajdziesz w paczce z zakupionym towarem lub możesz go pobrać z naszej strony.
Zwrotu towaru należy dokonać na koszt Klienta razem z oświadczeniem o odstąpieniu lub osobno, nie później jednak niż do 14 dni od daty wysłania oświadczenia. Zwracany towar powinien być kompletny i starannie zapakowany, by uniknąć uszkodzenia w czasie transportu. Adres pod który należy nadać zwrot: Natulux, ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź.
Zwrot poniesionych kosztów urządzenia nastąpi niezwłocznie – maksymalnie do 14 dni od momentu otrzymania towaru od Klienta lub potwierdzenia jego wysyłki.
Prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn nie dotyczy Klientów będących działalnością gospodarczą, fundacją lub jednostką budżetową.
Gwarancja i serwis
Wszystkie towary sprzedane przez nasz sklep posiadają gwarancję o długości zgodnej ze specyfikacją podaną na stronie. Opieka gwarancyjna świadczona jest przez nas serwis w Łodzi (Natulux, ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź).
Gwarancja świadczona jest na podstawie karty gwarancyjnej, która zawiera m.in. warunki gwarancji (cytowane poniżej), indywidualny numer seryjny urządzenia oraz podpis sprzedawcy. Zalecamy zachowanie w/w karty gwarancyjnej i przechowywanie jej w bezpiecznym miejscu, ponieważ jest istotnym elementem procedury reklamacyjnej.
W przypadku reklamacji należy w pierwszej kolejności kontaktować się z naszą firmą telefoniczne (42 252 96 60) lub emailowo (pl@eujuicers.com), w celu ustalenia dalszych kroków. Jeżeli konieczne jest odesłanie części lub całego urządzenia, należy wówczas dołączyć oryginał karty gwarancyjnej, kopię faktury oraz zgłoszenie reklamacyjne ( z opisem usterki). Całkowity czas realizacji reklamacji nie przekracza 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez nasz serwis.
Warunki gwarancji
1. Sprzedawca udziela gwarancji na wszystkie części urządzenia na okres podany w karcie gwarancyjnej i opisie produktu na stronie, począwszy od daty jego sprzedaży Klientowi. Silnik elektryczny wraz z jego częściami składowymi objęty jest okresem gwarancji o długości podanej w karcie gwarancyjnej i opisie produktu na stronie. Gwarancja nie obejmuje uszczelek silikonowych, gumowych i podobnych oraz naczyń i pojemników znajdujących się w zestawie.
2. Roszczenie o usunięcie wady urządzenia w okresie gwarancyjnym należy zgłosić do Sprzedawcy na piśmie na adres sklepu: Natulux, ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź.
3. O ile nie zachodzą okoliczności wymienione w pkt. 6 i 7 Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia roszczenia dokona naprawy lub wymiany urządzenia na nowe, w zależności od rodzaju wady lub uszkodzenia.
4. Aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji, Klient powinien razem z urządzeniem dostarczyć do Sprzedawcy kopię dowodu zakupu – fakturę lub paragon fiskalny oraz oryginał Karty Gwarancyjnej.
5. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres od zgłoszenia reklamacji do wydania naprawionego urządzenia Klientowi.
6. Gwarancją nie są objęte uszkodzenie powstałe w wyniku:
-
upadku urządzenia lub uderzenia innym przedmiotem;
-
niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z zasadami podanymi w instrukcji obsługi;
-
braku należytej dbałości o urządzenie, w tym systematycznego, dokładnego mycia i czyszczenia;
-
użycia niewłaściwych środków czyszczących (np. detergentów, wybielaczy, środków szorujących) nieodpowiednich dla części wykonanych z tworzyw sztucznych;
-
podłączenia urządzenia do sieci o napięciu niezgodnym z podanym na tabliczce znamionowej;
-
nagłych zdarzeń losowych (pożar, powódź, itp.);
-
używania urządzenia do celów komercyjnych. Urządzenie przeznaczone jest wyłącznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego;
-
używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem;
-
napraw i modyfikacji dokonanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby;
7. Gwarancją nie są objęte zmiany barwy, zmatowienia, przebarwienia itp., a także rysy, otarcia lub mikropęknięcia na obudowie i częściach roboczych.
8. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zmniejsza uprawnień Klienta, wynikających z niezgodności produktu z umową.
9. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
10. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumenta..." z dnia 2 marca 2000r.
Opieka pogwarancyjna
Oferujemy możliwość odpłatnej naprawy młynków kupionych w naszym sklepie, również gdy termin gwarancji dobiegnie końca.
Dysponujemy również zapasem części zamiennych oraz akcesoriów dodatkowych do młynków, które użytkownik młynka może bezproblemowo u nas dokupić.
Niestety nie możemy zagwarantować dostępności części zamiennych, które nie są już produkowane, ani dostępne u producenta.
Informujemy, że w przypadku napraw pogwarancyjnych koszty wysyłki w obie strony (z i do serwisu) ponosi Klient.
Aby zamówić niezbędne części lub skorzystać z serwisu pogwarancyjnego, prosimy o kontakt telefoniczny 42 252 96 60 lub emailowy pl@eujuicers.com.
Do góry